Al dertien jaar staat dit bedrijf voor kwaliteitsvol maatwerk en meesterlijk vakmanschap. Hun motto: “Wij zijn ontwerpers, wij zijn makers, wij zijn plaatsers.” Klantentevredenheid staat steeds voorop. En laat dat nu net ook het DNA en een van de drijfveren van Brio-group zijn: service met een plus, gecombineerd met een zeer open, duidelijke en persoonlijke communicatie.
Met meer dan 120 zijn ze ondertussen, de partners die vertrouwen op de diensten van de gestaag groeiende Brio Group. Het opzet: de krachten bundelen en ondernemers in keukens en badkamers samenbrengen in een retailgroep met slagkracht en zin voor initiatief. ‘Samen sterk’, luidt het devies. Met Brio wil men de partners ondersteunen in die aspecten waar ze nood aan hebben, zonder afbreuk te doen aan hun zelfstandig ondernemerschap. Onder de leden diverse maatwerkbedrijven, waaronder ook SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw uit Herentals. Bij de oprichting van Brio Group in 2013 waren zij een van de eerste ondernemers die overtuigd waren van de formule en Brio-partner werden. Acht jaar later spreekt zaakvoerder Stijn Dirken vol lof over de samenwerking.
Zowel voor de particuliere als de zakelijke markt is SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw een referentie op vlak van maatwerk. Bij deze specialist in schrijnwerk en interieurinrichting kan men bovendien terecht voor houtskeletbouw en dak- en gevelwerken. Ook totaalprojecten behoren tot de mogelijkheden. Dit alles gebeurt steeds vaker in opdracht van en nauwe samenwerking met vaste architecten die telkens weer kunnen rekenen op die hoge kwaliteit, dit zowel voor renovatie- als nieuwbouwprojecten. Waarmee SD nog het onderscheid maakt? De zorgvuldige bewaking van timing en budget, maar ook een heldere communicatie met één projectleider. Die is meteen ook het vaste aanpreekpunt, van ontwerp tot de uiteindelijke oplevering en naservice.
Klantenservice primeert, ook bij Brio Group, die aan SD Schrijnwerkerij & Interieurbouw een gewaardeerde partner heeft. Brio is meer dan een aankoopgroepering. Stijn Dirken: “Wanneer we klanten doorverwijzen naar de toonzaal van Brio, weten we dat ze correct geadviseerd worden, zowel over de nieuwste keukentoestellen als het sanitair. Ook de opvolging en communicatie verloopt goed: zeer open en vlot. De persoonlijke benadering maakt het verschil. En we kunnen steeds rekenen op een snelle levering. Bestellingen plaatsen we via mail of op het Butler+ platform waar we meteen de voorraden en voorwaarden kunnen nakijken. Een probleem met een toestel dat niet meteen opgelost geraakt? Brio verleent ons ruggensteun. En dat wordt geapprecieerd.”
Brio Group gaat voor de totaalaanpak en biedt zijn partners een uitgebreid servicepakket aan. Vooreerst neemt Brio de aankooponderhandelingen uit handen, om zo als groep de beste voorwaarden te bedingen voor de partners. Dit doen ze zowel voor de keukentoestellen en het sanitair als voor aanverwante diensten, zoals bijvoorbeeld voor verzekeringen en softwarepakketten. “En voor het gebruik van deze software, werd door Brio ook de nodige opleiding voorzien”, aldus nog Stijn Dirken. Daarnaast worden er regelmatig momenten georganiseerd rond badkamer- en keukenbeleving en staan er ook technische trainingen op het programma. Tot slot kunnen partners rekenen op ondersteuning op vlak van communicatie – zowel on- als offline – en een bredere marketingaanpak. Van flyers over beursdeelnames en themadagen tot desgewenst de website en showroominrichting. Service op maat van de concrete behoefte en wensen.
Neem dan rechtstreeks contact op met Brio Group.
Contact opnemen