Platform over architectuur, interieur- & landschapsarchitectuur
Zekerheid op het 1ste gezicht

Zekerheid op het 1ste gezicht

Verleid je klanten sneller met het nieuwe display-concept van Coretec®

Liefde op het 1ste gezicht? Of toch zekerheid? Overtuig jouw klanten nu via hun hart én hun verstand. Dat doe je met het nieuwe display-concept van Coretec®. De premium-uitstraling toont jouw klanten dat ze zeker mogen zijn van elke stap die ze op hun Coretec®-vloer gaan zetten. Na de lancering op BAU in Munchen is het display-concept helemaal klaar voor jouw showroom.

Soms is je showroom groot. Soms is die klein. Allebei verdienen ze een display-concept waarmee je jouw klanten verleidt om te kopen. Het nieuwe concept is modulair. Het past dus altijd. De knappe kast met schuifpanelen? De island racks? De verlichte display voor extra cachet? Kan allemaal.

Uiteraard kies je ook qua collecties wat jij wil en wat past bij jóuw klanten.

Door de ogen van jouw klant

Het licht in de schuifkast toont mooi het reliëf in de designs. Je klanten voelen en zien het verschil. De demo-panelen haal je eenvoudig uit de kast. Presenteer ze op de vloer. Of – als jouw showroom wat kleiner is – is er plaats voorzien op de display zelf. Zo toon je de designs ook liggend, want dat is hoe jouw klant ze uiteindelijk wil zien.

Op elk paneel staat bovendien een QR-code. Als je klant die scant met de smartphone, dan ziet die die vloer in een aantal demo-interieurs. Vanaf hier is het maar een kleine stap naar de room visualizer op de website van Coretec®. Heeft je klant een foto van de ruimte waar de vloer moet komen? Dan ziet die daarmee op 1-2-3 levensecht de gekozen vloer in de eigen ruimte.

Boost jouw verkoop

Ga all the way. Integreer het 75 inch-scherm. De beelden trekken aandacht en geven dynamiek. Coretec® zorgt voor de content.

Leg je wensen voor aan jouw Coretec®-contactpersoon. Die adviseert jou graag en samen kom je tot iets heel persoonlijk. Ook voor de opmeting en plaatsing zorgen wij. Uiteraard in de prijs inbegrepen.

Een premium geheel

Na 10 jaar Coretec® kreeg de familie heel wat gezichten. “Elke collectie heeft haar eigen karakter. Dat blijft zo”, zegt Jan Dossche, president van Coretec® Floors. “Toch ligt met deze displays de klemtoon meer op wat alle Coretec®-collecties bindt. Je ziet een premium-geheel.” Toch blijft ook de merkidentiteit van elke collectie zichtbaar.

Heel persoonlijk voor de verdeler

Het gloednieuwe concept past zich aan de dealer aan. Toch is er een uniforme Coretec®-ervaring.

Het hele merk kreeg trouwens een update bij zijn 10de verjaardag. Een rustiger, robuust en premium logo straalt zekerheid uit. De zekerheid die jouw klant voelt als die kiest voor de vloer van zijn leven. De zekerheid die jíj voelt als de klant die keuze maakt in jóuw showroom.

BAU 2025 in Munchen was de plek waar het knappe display-concept onthuld werd. Jouw showroom is nu de plek waar het concept doet waarvoor het gemaakt is: jouw verkoop boosten.

Coretec® Floors
www.coretecfloors.com   

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?

Bekijk alle resultaten