Platform over architectuur, interieur- & landschapsarchitectuur

NL | FR

Producten

Service aanvragen voor een automatische deur van ASSA ABLOY Entrance Systems. Nu nog makkelijker met een servicesticker

PIC_220309_Assa_Abloy_QR_Code_1

9 maart 2022 Leestijd 1 minuten

Deel dit artikel

ASSA ABLOY Entrance Systems reikt haar klanten een nieuwe tool aan zodat een serviceaanvraag in een mum van tijd wordt geregeld.

Assa Abloy voorziet voortaan alle deuren met een servicesticker. Op deze sticker staat een unieke QR-code die gekoppeld is aan een cijfercode die op haar beurt gelinkt is aan de installatie van een welbepaalde deur.

Voor een serviceaanvraag dien je voortaan enkel nog de QR-code te scannen en door te sturen en het probleem kort te specifiëren. Zo hoef je niet meer te bellen, vermijd je lange invulformulieren en ben je zeker dat de service engineer een interventie voorziet aan de juiste deur.  

Er is ook gedacht aan wie niet niet over de juiste tools beschikt op de werkvloer om de QR-code te scannen. In dat geval kan men de cijfercode doorgeven via een link en geniet men evenwel van de verkorte procedure voor een serviceaanvraag.  

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

Contact

Kevin Desender

Projectmanager

Meer online zichtbaarheid creëren via ArchiComm? Neem contact met mij op.

0%

    Stuur ons een bericht

    Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

    Details