Brio Group heeft een missie: de krachten bundelen en ondernemers in keukens, badkamers en interieurbouw samenbrengen in een retailgroep met slagkracht. Samen met platform E.C.K., specialist in sanitair en keukenelektro, willen zij een onderscheidende meerwaarde bieden. Dit onder meer met het merk O-Plus, dat onlangs een rebranding onderging en stevig in de markt wordt gepositioneerd. Dit label biedt zowel design, een eerlijke prijs en duurzaamheid, zo ook volgens BK Concept die ECK-klant en Brio-partner is van het eerste uur.
BK Concept, met meer dan twintig jaar ervaring, profileert zich als een onderneming met een stevige groeiambitie. Van specialist in badkamerinstallatie en –renovatie is dit bedrijf doorgegroeid naar de realisatie van totaalprojecten, met een ontzorgende totaalservice wat betreft de technieken en afwerking van iedere ruimte. Dit doet BK Concept zowel voor particulieren, bedrijven en horeca. De installatie en vooral ook transformatie van badkamers blijft weliswaar de hoofdactiviteit, wat onder meer blijkt uit riante showrooms met voornamelijk sanitair in Bocholt en Geel – sinds 2019 ondergebracht in een pand van maar liefst 1.100 vierkante meter – en aanvullend ook nog twee pop-up stores in Bree en Maaseik. Een opvallende aanwezige in al deze toonzalen: O-Plus, met een ruim en vooral kwalitatief totaalaanbod waarmee ECK-BRIO als exclusieve verdeler bovendien een eerlijke prijs wil garanderen.
Freek Fourneau, verantwoordelijke sanitair bij ECK: “Kwaliteit, design en duurzaamheid aan een eerlijke prijs was en is nog steeds het uitgangspunt. O-Plus producten worden door ons exclusief verdeeld en enkel verkocht aan de specialist. Onze partners, professionals in badkamers en keukens, staan daarbij centraal.” Deze professional is uiteraard enkel te overtuigen door kwaliteit en dat is dan ook wat O-Plus biedt. “Ons ondertussen zeer ruime aanbod is met veel zorg samengesteld. Uiteraard houden we als vakhandel steeds een vinger aan de pols van de markt en huidige trends. We denken mee na over design en functie, gaan in gesprek met de leverancier en werken bij voorkeur met producenten dicht bij huis: liefst Belgisch, steeds Europees”, aldus nog Freek Fourneau. Het succes van O-Plus bleef niet uit. Dit heeft geleid tot een recente relaunch waarbij het merk sterk in de markt wordt gezet. “Onze nieuwe O-Plus website heeft alle inspiratie en productinfo voorhanden en verwijst naar onze exclusieve verdelers, stuk voor stuk echte vakmannen. Samen zetten we O-Plus nog sterker op de kaart.”
O-Plus gaat ook prat op een ruime stock. Heidi Schoffelen, verantwoordelijke marketing bij BK Concept: “Dat kunnen wij alleen maar beamen: zowel de leveringen als communicatie verlopen heel correct. Steeds aangenaam samenwerken.” BK Concept was trouwens ook een van de eerste aanbieders van O-Plus, gewaardeerd omwille van de kwaliteit, exclusiviteit en het ruime aanbod in diverse stijlen. Daarnaast is BK Concept een gewaardeerde Brio-partner van het eerste uur en doet het een beroep op de ondersteunende diensten, ook op vlak van communicatie en advertenties. Brio als onestopshop voor de professional die uit is op kwaliteit en service.
Neem dan rechtstreeks contact op met Brio Group.
Contact opnemen