Platform over architectuur, interieur- & landschapsarchitectuur
Nieuws

Brio Group en InterMedia slaan de handen in elkaar

Brio Group, een samenaankoopgroep voor keukens en badkamers, heeft InterMedia aangeduid als Brio Approved communicatiepartner.

PersberichtBrioIntermedia2021[1] kopiëren

23 februari 2021 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Met dit samenwerkingsakkoord kiest Brio Group voluit voor vernieuwing en gestroomlijnde communicatie. Doorslaggevend voor die beslissing was de gedeelde missie en visie.

“De ContentMakers van InterMedia benaderen hun werk op dezelfde manier als wij dat doen: met betrokkenheid, voldoende reactiesnelheid en zin voor innovatie. Ze durven gerust out of the box te denken. Geen wonder dat het bij het eerste gesprek al klikte tussen ons”, zegt Peter Vanthienen, Formule Manager bij Brio.

Onestopshop

Brio Group zal nu InterMedia als communicatiespecialist aanraden bij al hun partners, te beginnen met een campagne naar aanleiding van Batibouw. Ze zijn ervan overtuigd dat de keuken- en badkamerondernemers ook op vlak van publiciteit baat hebben bij een onestopshop.

“Wijzelf zijn hun eerste aanspreekpunt voor aankoop, service, opleidingen, … En InterMedia kan dat voor hen zijn wat communicatie betreft door tegelijk de website, sociale media, advertenties in magazines, folders, banners, en zoveel meer aan te pakken. Zo kunnen onze partners zich focussen op hun corebusiness. Enkele van deze keukenwinkels werken trouwens nu al samen met InterMedia en zij zijn alvast heel tevreden.”

Onderbouwd advies

Ook wat hun eigen label betreft, heeft Brio Group plannen. Op termijn krijgen zowel de huisstijl en het logo als de website een facelift. En de sociale media worden nog professioneler aangepakt. “Een werkpunt voor onszelf vind ik de overdracht van nieuws van de fabrikant naar de winkels toe. Dat kan vlotter, want nu blijft er soms wat nuttige info hangen onderweg. Met begeleiding van onze nieuwe communicatiepartner komt dat zeker goed.”

Win-winsituatie

“We vullen elkaar goed aan en volgen een gelijkaardig parcours”, zegt Filip Aerts, zaakvoerder van InterMedia. “We zijn beide snel en gestadig gegroeid vanuit Limburg en Antwerpen en hopen nog meer voet aan grond te zetten in de andere provincies. En ook wij houden van innovatie en snel schakelen. Ik zie het dus als een win-winsituatie en kijk alvast uit naar een succesvolle samenwerking.”

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

louwers mediagroep
  • IB-1

    Interieurbouw & Schrijnwerk

    Platform voor de interieurbouwbranche

    Naar website
  • MTV

    Metaalvak

    Platform voor de metaalverwerkende industrie

    Naar website
  • Greenpro

    Greenpro

    Platform voor de tuin- en groenprofessional

    Naar website
  • KB

    Keukenbouw

    Platform over design en techniek in de keukenbranche

    Naar website
  • GWW-BE

    Grond/Weg/Waterbouw

    Platform over infrastructuur, ruimtelijke inrichting, civiele- en openbare werken

    Naar website
  • IA

    Industrial Automation

    Platform over productie- en procesautomatisering

    Naar website
  • LP

    Lumenpro

    Platform over licht en verlichting

    Naar website
  • Recyclepro

    Recyclepro

    Platform over de gehele recyclingstroom

    Naar website
  • CLW

    Construire la Wallonie

    Plateforme pour le bâtiment, génie civil et infrastructures

    Naar website
  • Bouwmat

    Bouwmat

    Platform over bouwmaterieel & bouwmachines

    Naar website
  • BAVL

    Bouwen aan Vlaanderen

    Platform voor de bouw

    Naar website
0%